Szerviz
HENDI és BARTSCHER eszközök és gépek szervizelése
A HENDI termékek esetén a garancia 1 év. A garanciális HENDI gépek szervizelése ingyenes, a garanciális gépet a Szerviz ingyenesen elszállítja és javítva, ingyenesen visszaszállítja. Ha a javítás nem lehetséges a Szerviz által kiadott csereutalványra új HENDI gépet biztosítunk.
Ha csereutalvánnyal rendelkezik akkor azt közvetlenül a szervizbejelentési úrlapon is feltöltheti. A feltöltést követő pár napon belül megérkezik vadonatúj HENDI gépe.
A BARTSCHER gépek esetében a garancia 2 év. A BARTSCHER gépek esetén a szervizbe szállítás a Vásárló feladata, a javítás és alkatrészek biztosítása garanciális hiba esetén ingyenes. Ha a termék nem javítható a BARTSCHER új berendezést biztosít.
A HENDI és BARTSCHER eszközök és HENDI és BARTSCHER gépek szervizelését a HENDI és BARTSCHERhivatalos magyarországi szervize a Tooltechnic Háztartási nagy- és kisgép szerviz látja el.
Közvetlenül hozzánk is fordulhat szerviz kérdésekben, de ez a garanciális ügyintézését meghosszabbíthatja.
A HENDI és BARTSCHER hivatalos szerviz elérhetőségei:
Tooltechnic Szerviz
1097 Budapest, Vaskapu utca 10-14.
Nyitva tartás: Hétfőtől – Péntekig 8 – 17 óráig
Telefonszám: 06 1 330 4465
E-mail: ugyfelszolgalat@tooltechnic.net
A garanciális szerviz szolgáltatás igénybevételéhez a vásárlási számlára lesz szüksége.
Liebherr termékek szervizelése
A Liebherr professzionális készülékre 5 év garancia érvényes. A garanciális feltételek letöltetők a Liebherr termékek adatlapján is. Az 5 év Liebherr garancia ideje alatt Liebherr készülékét a szakszerviz költségmentesen javítja.
Ha nálunk vásárolt Liebherr készüléke meghibásodott a bejelentéshez használhatja a Szervizbejelentés űrlapunkat vagy a gyorsabb feldolgozás érdekében a hibát közvetlenül a Liebherr oldalán is bejelentheti.
Liebherr közvetlen hibabejelentő IDE kattintva érhető el.
Maxima termékek szervizelése / alkatrészellátása
Maxima termékekre 1 év alkatrész garancia érvényes. Meghibásodás vagy annak gyanúja esetén a szerviz ügyintézést és a MAXIMA alkatrész megküldését a MAXIMA hollandiai szervizközpont végzi. Kérjük a vásárlási számlával, a probléma leírásával és fényképekkel / videóval forduljon közvetlenül a MAXIMA szervizhez akik szívesen segítenek a megoldásban: export@maxima.com Igény esetén a garanciális gépek javítása is lehetséges a hollandiai MAXIMA szervizben, ebben az esetben a szállítási költségeket a vevő viseli, de a garanciális javítás ingyenes. Ha a hiba nem garanciális a javítás a MAXIMA ajánlata alapján lehetséges.
Az alkatrészek megküldése garanciális hiba esetén ingyenes.